produkter-sub

Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM er et effektivt system til håndtering af processerne inden for salg, markedsføring- og kundeservice ved hjælp af forskellige moduler til bl.a. kampagnestyring og rapportering.

Mange virksomheder, der har investeret i et Microsoft Dynamics CRM-system, har allerede oplevet værdien at have styr på sine kunderelationer og salgsprocesser. Et effektivt og overskueligt CRM-system er med til at fastholde dine kunder og skaffe nye.

Inden for salg hjælper Microsoft Dynamics CRM dig bl.a. med at få et komplet overblik over kundedata, identificere muligheder for krydssalg og mersalg samt foretage salgs- og prognoseanalyser.

Inden for marketing hjælper Microsoft Dynamics CRM dig bl.a. med at segmentere kunder i målgrupper, at tilrettelægge kampagneplanlægning samt at foretage marketingfremmende analyser og rapporter.

Inden for kundeservice hjælper Microsoft Dynamics CRM dig bl.a. med optimal kunde- og kontakthåndtering, ensartet og effektiv kundepleje, produkt- og kontrakthåndtering, serviceplanlægning samt servicerapportering.

Microsoft Dynamics CRM er integreret med Microsoft Outlook. Det vil sige, at dine medarbejdere opererer i en kendt brugergrænseflade, som de er trygge ved. Det betyder samtidig også, at de har nemmere ved at komme hurtigt i gang, og at systemet i løbet af kort tid vil indgå som en naturlig del af deres øvrige opgaver i Microsoft Outlook.

Læs mere om Microsoft Dynamics CRM her.

Fordele ved Dynamics CRM:

  • Effektiv håndtering af salgs-, markedsførings- og kundeserviceprocesser
  • Fleksibel løsning, der kan skræddersyes til din virksomheds behov
  • Integration med Microsoft Outlook giver kort læringstid og høj effektivitet